گروه فنی مهندسی سرویسکاران 24

ارائه دهنده خدمات تاسیسات خانگی و آموزش های کاربردی سرمایشی و گرمایشی

گروه فنی مهندسی سرویسکاران 24

ارائه دهنده خدمات تاسیسات خانگی و آموزش های کاربردی سرمایشی و گرمایشی

دفتر خدمات فنی سرویسکاران ۲۴ آماده ارائه خدمات شامل :
تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

  • ۰
  • ۰

نصب پمپ

در بسیاری از موارد دیده شده که بعضی از مشتریان در راستای کاهش هزینه ها، شخصا اقدام به نصب پمپ آب خانگی می کنند که در صورت داشتن تجربه قبلی نصب پمپ آب مشکلی پیش نخواهد نمود.

اما در مواقعی که به دلیل فنی بودن اقدام به نصب پمپ آب خانگی و منبع مینمایید و میزان اطلاعات خود را با نصاب پمپ آب خانگی و منبع یکسان بدانید، احتمال اینکه متحمل خسارت گردید زیاد است که با وجود پرداخت هزینه اصلی که هزینه خرید پمپ آب خانگی می باشد.

نتوانید خروجی و بازدهی مناسب از پمپ آب خانگی خود بگیرید و همچنین در بعضی مواقع دیده شده که به دلیل نصب نامناسب، پمپ آب سوخته و مشتری مجددا متحمل پرداخت هزینه مجدد برای خرید پمپ شده . لذا توصیه میشود از نصاب پمپ آب خانگی حرفه ای استفاده نمایید.


نصب غیر اصولی پمپ آب و منبع


نصب و تنظیم غیر اصولی پمپ آب و منبع باعث خواهد شد تا:

۱٫ افزایش مصرف برق

با نصب غیر اصولی پمپ آب احتمال افزایش مصرف برق تا پنج برابر و در نتیجه پرداخت هزینه برق بالاتر و احتمال ایجاد پدیده ضربه کله قوچی که باعث خسارات سنگینی به سیستم پمپ آب خانگی میشود.

۲٫ سرویس دوره ای پمپ


برای نصب پمپ آب خانگی و منبع شما لازم است هر چند وقت یکبار از طرف نصاب پمپ آب خانگی و منبع انجام گیرد پمپ آب خانگی همانند دیگر وسایل مکانیکی و برقی احتیاج به سرویس های دوره ای دارد. تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود، پمپ شما نیز باید هر سه ماه یکبار توسط نصاب پمپ آب خانگی مورد سرویس و بازرسی قرارگیرد تا سالیان سال و بدون مشکل برای شما کار کند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت سرویسکاران 24 مراجعه بفرمایید

  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • alireza montazeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی