گروه فنی مهندسی سرویسکاران 24

ارائه دهنده خدمات تاسیسات خانگی و آموزش های کاربردی سرمایشی و گرمایشی

گروه فنی مهندسی سرویسکاران 24

ارائه دهنده خدمات تاسیسات خانگی و آموزش های کاربردی سرمایشی و گرمایشی

دفتر خدمات فنی سرویسکاران ۲۴ آماده ارائه خدمات شامل :
تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

  • ۰
  • ۰

معاینه فنی و مرتب

سالیانه یکبار موتورخانه ها و تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه و به دنبال آن تنظیم مشعل و سایر تجهیزات موتورخانه و از بین بردن اشکالات فنی یافت شده، روش بسیار مفید و مهمی برای کاستن مصرف انرژی و کاهش تولید گازهای آلاینده و سمی میباشد. 

کاهش آلودگی

 همزمان با کاهش آلودگی هوا و بالا رفتن سلامت سلامت، ایمنی و رفاه ساکنان، نزدیک به ۵ الی ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی را هم به همراه خواهد داشت. پس در همین راستا، عملکرد مشعل به عنوان یکی از اجزای مهم وکلیدی موتورخانه، بایستی به طور مداوم بررسی و در صورت احتیاج ، عیب یابی شده و در جهت رفع اشکالات فنی آن، اقدامات لازم به عمل آید.

مشعل موتورخانه

وسیله ای برای انتقال سوخت مایع یا گاز به همراه هوا، به اتاق اشتعال دیگ موتورخانه یا هر دستگاه دیگر مصرف کننده سوخت و احتراق و کنترل آن است. کار اصلی مشعل ایجاد گرمایش میباشد.

بیشترین و پرکاربردترین استفاده مشعل

در صنعت گرمایش به عنوان موتور احتراق بویلرهاست. در انواع دیگ های به کار رفته در موتورخانه ها مشعل هایی با ظرفیت های کاری متفاوتبکار برده میشود که اساس کار مشعل موتورخانه بدین شکل است که با پاشش سوخت از طریق ورودی و ایجاد جرقه، حرارت مورد نیاز را به صورت شعله ایجاد می کند.

تنظیم درست مشعل

بدیهی است تنظیم درست و تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه باعث بهبود کارایی آن و افزایش بازدهی سیستم موتورخانه می شود. همچنین هرچه هنگام سرویس مشعل، راهکارهای مناسب تری اتخاذ شود، مدت زمان استفاده از مشعل، افزایش یافته و همزمان، کارایی سیستم ارتقا می یابد.

برای اطلاعات بیشتر درباره تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه میتوانید به مرجع این مقاله مراجعه کنید.

گروه فنی سرویسکاران 24

  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • alireza montazeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی